Elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 Vás dostane ještě dále a výše, než jste byli zvyklí. Objevujte kouzlo hor ze sedla svého elektrokola. Právě v kopcích oceníte extra silný motor Bafang M510 s maximálním točivým momentem 95 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh, kterou díky 3A nabíječce dobijete do plné kapacity za 7 hodin. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
- extra silný středový motor Bafang M510 s kroutícím momentem 95 Nm a tělem z lehké hořčíkové slitiny pro nižší hmotnost celého elektrokola
- integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
- použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
- přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
- rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
- přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
- spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
BATERIE BAFANG BT F311 840 Wh
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
Podrobné informace k baterii:
- nominální napětí 48 V
- kapacita 840 Wh / 17,5 Ah
- doba nabíjení 7 h (3A)
- hmotnost 4,3 kg
LCD DISPLEJ BAFANG C18
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
FUNKCE DISPLEJE:
- Aktuální rychlost
- Průměrná rychlost
- Maximální rychlost
- ujetá vzdálenost
- celková ujetá vzdálenost
- doba jízdy
- předpokládaný dojezd
- indikátor stavu baterie
- zobrazení času
- nastavitelná intenzita podsvícení
STŘEDOVÝ MOTOR BAFANG M510
Náročná stoupání a těžký terén, všude tam je Bafang M510 jako doma. Motor využívaný převžně u vysoce výkonných elektrokol dodává jezdci extrémní podporu při strmých výjezdech a technických pasážích. I přes vysoký výkon motoru M510 je jízda díky torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání příjemně plynulá a přirozená. K plynulosti jízdy přispívá i přítomnost snímače řazení (Gear senzoru), díky kterému si systém vyhodnocuje okamžitou přípomoc citlivěji a to i při řazení v kopci. Inteligentní systém SMART MODE potom zajišťuje plynulý rozjezd a úroveň přípomoci automaticky mění podle výkonu jezdce. Konstrukčně tělo motoru působí příjemným sportovním dojmem, ke kterému přispívá i použití hořčíkového pouzdra, díky němuž se podařilo hmotnost ztlačit na pouhých 2,9 kg.
Podrobné informace k motoru:
- středový motor
- výkon 250 W
- Max. točivý moment 95 Nm
- senzor otáček a torzní senzor
- inteligentní řídící systém SMART MODE
- Max. podpora kadence 120 rpm
- Max. rychlost asistence 25 km/h
- 5 stupňů přípomoci + Walk asistent
- hmotnost 2,9 kg
NABÍJECÍ ADAPTÉR BAFANG 3.0 A
- výstupní proud 3.0 A
- rozměry 166×83×48 mm
- hmotnost 670 g
BATERIE: integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg
DISPLEJ: barevný, Bafang LCD C18
RÁM: Apache Hupahu Bafang Al
VELIKOST KOL: 29
POČET PŘEVODŮ: 1x9
ŘAZENÍ: Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
PŘEHAZOVAČKA: Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow
KLIKY: Bafang 170 mm, 40 z.
ŘÍDÍTKA: Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm
PŘEDSTAVEC: Apache Al 31,8 x 80 mm, 7°
SEDLO: Selle Royal Vivo Ergo
SEDLOVKA: pevná Apache Al, #248 30,9 x 350 mm
PŘEDNÍ NÁBOJ: Joytech QR
ZADNÍ NÁBOJ: Joytech QR
PLÁŠTĚ: WTB Ranger 29x2.4
BRZDOVÉ PÁKY: hydraulické Shimano BL-MT201
BRZDOVÉ TŘMENY: hydraulické Shimano BR-MT200
BRZDOVÝ KOTOUČ (P/Z): Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm)
GRIPY: Herrmans LR
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: semiintegrované tapered, 44/56 mm
KAZETA: Shimano CS-HG200, 11-36 z.
MOTOR: Bafang M510, 95 Nm
NABÍJEČKA: Bafang 3.0 A, 670 g
PEDÁLY: Al platformové
RÁFKY: Taurus 36H, dráty #248 2,3 mm
ŘETĚZ: KMC e9
SYSTÉM: Bafang 48 V
VIDLICE / ZDVIH: pružinová RST Omega LO / 100 mm